قرص هاي تصفيه آب BCB

ساخت و نصب و اجراي انواع دستگاه تصفيه آب صنعتي و نيمه صنعتي

قرص هاي تصفيه آب BCB

Aquatabs ® دستگاه هاي تصفيه آب يك تبلت است كه به آب آشاميدني براي كشتن ميكروارگانيسم هاي مضر ترين اضافه شده است. اين قرص در عرض چند دقيقه حل شده و ظرف 30 دقيقه آب را ضد عفوني مي كند.

قرص هاي Aquatabs® در اندازه هاي قرص هاي 8.5 ميلي گرم در دسترس هستند ، 1 قرص براي 1 ليتر مناسب است . اين قرص ها در تاول هاي 10 قرص با ماندگاري 5 سال ارائه مي شوند .

Aquatabs منجر به كاهش 99.9999 درصدي باكتريها ، كاهش 99.99 درصدي ويروس و كاهش 99.9 درصدي كيست ها (Giardia) در عرض 30 دقيقه در صورت استفاده در آب غير كدر مي شود

روش استفاده و دوز
هر قرص مطابق
برنامه دوز Aquatabs® در حجم مشخصي از آب حل شده و بايد با آب زلال استفاده شود. اگر آبي كه تصفيه مي شود ابري / ابري است ، پس بايد ابتدا از طريق پارچه فيلتر شود تا شفاف شود. اگر آب مورد تصفيه از منبع شناخته شده اي (مانند تأمين آب خانگي) مصرف شود ، در اين صورت مي توان از دوز كم خطر استفاده كرد. در تمام شرايط ديگر ، بايد از دوز پر خطر استفاده شود.
اطمينان حاصل كنيد كه قرص پراكنده شده است (با تكان دادن مختصر ظرف يا مخلوط كردن). 30 دقيقه صبر كنيد تا ضد عفوني كار كند و سپس آب براي نوشيدن ايمن است. قرص را قورت ندهيد.
قيمت ها:
2 بسته 50 قرص - 15 BGN
1 بسته 50 قرص - 8 BGN
1 تاول با 10 قرص - 2.5 BGN

قرص Katadyn Micropur Forte براي تصفيه آب 100 عدد

قرص هاي تصفيه آب كاتادين به سرعت و به طور م waterثر آب را به آب تميز آلوده مي كنند. آب را با كمك يونهاي نقره به مدت 6 ماه در خود نگه مي دارد.
1 تاول - 25 قرص - قيمت BGN 9
فناوري: يونهاي نقره در تركيب با كلر.
زمان واكنش: 30 دقيقه براي باكتريها و ويروس ها. 2 ساعت براي ژيارديا در آب تميز.
فرم:
تعداد قرص : 100 عدد.
مقدار مصرف: 1 قرص / 1 ليتر
از محصول با خيال راحت استفاده كنيد. هميشه قبل از استفاده دستورالعمل ها را بخوانيد .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.